《Caroline Loves Travel 貪玩辣車車》  Caroline Mak 自由創作人、BEYOND MUSIC 創辦人:喜歡思考,更喜歡天馬行空、藝術創作、音樂、攝影、旅行。

葵芳 | Singaporean ‧ 新加坡菜 | 少爺18 Hawker 18

食評:因為要到葵青劇院睇「相約在星期二」,便到葵芳新都會廣場搵食,雖然網上食評麻麻,但總覺要親自試過才當真。



主攻新加坡菜,碟頭Portion大得很,最岩一大班朋友一齊食,點了海南雞蜜糖雞翼、蝦球等等。食物味道不算差,環境也坐得舒服。


餐廳:少爺18 Hawker 18
地址:   
Shop 410-412, Level 4, Metroplaza, 223 Hing Fong Road, Kwai Fong 
葵芳興芳路223號新都會廣場4樓410-412號舖




餐廳評級*:
環境:★★★★
服務:★★★★
價格合理:★★★★
飲品質素:★★★★
*5星為最高






















0 comments:

Post a Comment